Avresa

Idag är det dags att ut och åka igen. Tåget går än en gång mot Uppsala!! Har nu blivit övertalad att fira valborg där. Jockes ord om att jag faktiskt inte roat mig ute på nästan 1½ år (!!!) fick mig att boka tågbiljett. Självklart följer Filip med mig, annars överlever jag inte. Jocke och Milla stannar dock hemma. Jocke ska ut med Frippe på fredag.

Här kommer bilderna jag lovat. Så här fint har vi nedanför balkongen.


Hela Eklanda är som ett enda stort rosa-vitt-grönt fluff. Lycka!!

Nu måste jag packa ner det sista. Filip har däckat efter att ha druckit en flaska välling. Jocke hämtar mig om 10 minuter. Tåget går om 40 min. Så Puss o Kram, vi ses på stan!








Ja Anton och Fredrik. Macen är OK. Inte bra, den är OK. Så den är inte jätte hemsk. Men inte jätte bra heller. Jag stör mig dock på att jag inte kan scrolla lika lätt på min dator nu. (den är lagad) Men PC forever. =)
Anton, Gränby i morrn då? Bjuder du på lunch? haha

Kommentarer
Postat av: Dittorelle

Åh så fiiiint!! :D Vill oxå att våra ska slå ut på gården!

2009-04-30 @ 00:35:18
URL: http://desiderium84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0