Mysiga Eklanda

Är hemma igen nu efter ytterligare en vecka i Uppsala. Här hemma har våren verkligen kommit!! Åååh så mysigt det är här. Ska lägga in en bild snart, på de fina träden. De är rosa och fluffiga. Jätte mysigt! 

Här hemma är det så fint, hallen är ju nymålad. Det blev hur bra som helst!! När allt är klart där nere så ska jag ta en bild och visa er.  Kanoners. :)

Nu är Jocke ute med Milla, Filip sover och jag njuter av en lugn stund framför datorn. Min dator är dock sönder så jag är dators j...la mac. Piss är den. (Ja Anton, den är verkligen skitdålig) hehe
Men nöden har ingen lag. 

Så fort min dator funkar så ska ni få se lite bilder. (Jockes mac har ju liksom ingen kortläsare)

Ha det bra allihopa. Och mamma, jag saknar dig!!!


kram!

Kommentarer
Postat av: Bror Fredrik

Hej Anna



Lite fascinerande att du kastar "skit" på Mac:en när det är din CP....ehh förlåt , Pc som är trasig... Hmm.. kasta sten i glashus du vet.... S



Men kul att det blev fint i hallen i alla fall ;)



Kram/ Bror

2009-04-27 @ 15:06:30
Postat av: antevante

Dags att plocka fram en usb kabel? ;)

Haha, vet inte vad som är mest underhållande, att du försöker intala dig själv att den är piss eller att jag skulle tro på att du inte avgudar den. ;)

2009-04-29 @ 08:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0