Puh!!

Fy så trött jag är. I kropp och själ. Nu har vi tömt hela förrådet där nere och flyttat upp all skit till vinden. Har inte rensat något ännu, men det får jag nog ta och göra. Så mycket saker vi samlat på oss.
Och jäääävlar så mycket skor jag har!! Men det blir nog bra när det är klart. Jockes saker åker nog ner i morgon. Och efter påsk kommer alla leksaker som vi fått av Fredda och Anton, som Filip ska ha. Helt underbart!! Och så får jag med mig byrån som Filip får ärva av Fredda också. Sicken snäll morbror Filip har!

Nu ska vi sova här, Filip sover sen länge och nu är det vi
andra som står på tur.

kram!

Kommentarer
Postat av: Umfufu

Umfufu was here

2009-04-03 @ 18:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0