Så himla ledsen!

Usch och fy så ledsen jag är. Har varit tvungen att inse att vi inte kan åka på bröllopet i Umeå. Jag missar min söta brorsdotters bröllop! Vill så hemskt gärna gå men hur vi än vrider och vänder på det så kommer det inte funka. Filip avskyr att sitta fastspänd så bara resan skulle bli hemsk. Det är ju en ganska lång väg att åka. Göteborg-Uppsala 50 mil, uppsala-övik 50 mil, övik-vännäsby 15 mil. Så totalt över 200 mil för en liten bäbis. Dessutom får vi inte plats med vagnen i mammas bil. Hur gör man då om han blir trött? Och om han bara skriker, i kyrkan eller på middagen. Vart ska man ta vägen? Är då 15 mil att åka hem till brorsan där vi skulle sova.
Att lämna honom och åka utom honom existerar inte, jag ammar ju fortfarande och dessutom jobbar ju Jocke. Så hur gör man?! Med flyg så är det fortfarande problem att ta sig mellan platserna. Och vi behöver både bilstol och barnvagn. Tåg kan vi inte heller ta för då är det ändå buss från sundsvall. Problemet med transport mellan ställena återstår. Typiskt att det inte var i ö-vik, det hade varit lättare då.
Svårt, men lättare.

Ida, lova mig att ni har någon som filmar så jag kan se vigseln på så sätt. Och jag vill se foton, du kommer ju vara världens vackraste!
När Filip är lite större och går att roa i bilen så lovar jag att vi ska komma upp och hälsa på!

Jag VILL verkligen åka, men det finns ingen lösning nu när Filip är så liten. Känner mig som världens hemskaste!!

Kommentarer
Postat av: ida

Åh vad tråkigt.... :(



Men jag förstår, vad ska man göra liksom!?



Jag ska se till att få det filmat, massor av kort kommer att tas. Blir dock hemskt tråkigt att inte få träffa er!



Hoppas vi får ses snart ändå! Kram!!!!!

2009-04-01 @ 21:11:32
URL: http://idaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0