Tack alla!!

Igår hade vi dop för vår fina Filip. Det var en lyckad dag och det var sååå roligt att träffa alla nära och kära! Tack alla för en helt fantastisk dag!!
Vädret var kanon, som en riktig sommardag. Smörgåstårtan var god och mammas tårta ännu godare.
Filip däckade direkt efter dopakten och sov nån timme.
Vi fick massa fina presenter, bland annat ett litet piano! Det var nog det bästa, Filip älskade det!! Han höll låda och somnade sen vid 16 och sov fyra (!!!) timmar. Vid 20 tiden fick  vi väcka honom med tvång och han var vaken till 21.30. Sen sov han hela natten. Helt slut stackarn!
Filips kompis Samuel kom. Samuel är 3 månader äldre och är sååå cool! Hoppas Filip tar efter honom. =)
Samuel hade en sån himla bra vagn så nu ska jag tjata på Jocke att vi ska köpa en sån. Den var köpt på Babyland och just Babyland finns inte i Göteborg. Så den måste vi ju köpa NU!! Vill vill vill.

Idag vaknade jag med täppt näsa och ont i halsen. Mindre roligt. Hoppas det inte blir värre, avskyr att ha ont i halsen. Men trots att jag är "sjuk", så har jag varit ute och gått med mamma, Johan, Filip och Milla. Vi gick i stadsskogen i två timmar. Jätte skönt väder och Filip fick sova i vagnen.

Nu snart ska jag in till stan med Jocke, Frippe, Johan och kanske Filip och äta sushi. Om det är öppet idag. Hoppas!!

Ha det bra alla!!!





Kommentarer
Postat av: antevante

Tack själva för igår! Det är en dag som man aldrig kommer att glömma. :)

Två timmar?! Jag är glad att ni överlevde (vilket jag inte skulle ha gjort) Hahaha.

Krya på dig!

2009-04-12 @ 14:24:52
URL: http://iante.blogg.se/
Postat av: Bror

Tack för senast !! Det var trevligt...



Något som dock fastnade i mitt sinne... trots att hela familjen ( + några till) Samlades för andra gången på några dagar så fick inte Anton ngt "påskägg" från någon i hela familjen !!??



Kanske så att "alla" tagit ett beslut att låta bli , utan min vetskap. Jag gav i alla fall alla barn i torsdags !



Kram bror

2009-04-12 @ 17:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0