Min fina man!

Det finns nog ingen som har en sån underbar man som jag har.

Igår kväll hade jag en allmänt dålig kväll. Humöret var i botten och jag var sur och irriterad. Var extremt godissugen men hade inget godis. Pratade lite med Jocke innan jag somnade. Var inte gladare när jag somnade.

Idag efter att ha spenderat en dag på stan med min mamma så stog det blommor utanför dörren. Adresserat till mig!
Det var från min man. Tre röda, jätte fina, rosor. Och en ask cholkad. Och som att det inte räckte så var det en påse med mitt favorit lösgodis, en tablett ask med zoo och små fruktkolor. Samt en lapp där det stod: Hoppas detta hjälper mot godissuget. Älskar dig, puss // Jocke


Det förgyllde min dag! Underbara människa!! Jag älskar dig Jocke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0