Tuttar på en söndag.

Sitter här och väntar på att jag ska  hämta mamma och Anton som är och ser Madonna. Är trött och vill sova. Igår var vi på bröllop! ♥  Pia & Jocke gifte sig och det var hur fint som helst! Hon köpte min klänning så det var kul att få se den igen. =)
Det var sjukt varmt så dom hade verkligen tur med vädret. (Idag har det regnat större delen av dagen)
Tyvärr hade jag en hemsk huvudvärk från morgon till kväll och när huvudvärken väl började ge med sig så fick jag mjölkstockning!!! Va faaaaan. Det gjorde så djävulskt ont och mitt ena bröst var jätte stort, hårt och knöligt. Så vid 21.30 fick vi åka hem. Vi missade dans och tårta. Så himla tråkigt.
Jocke var riktigt glad i hatten och hade druckit både en och fem snapsar. (10) haha

Idag har varit en go, slapp, söndag. Jag, mamma och Anton åkte till Frölunda Torg och kollade i affärer. Mamma köpte en jätte söt kjol och tillhörande blus. Söta mamma. =) 
Jag köpte tre t-shirtar till Jocke och en ny bikini till mig. Bikinin skulle kostat över 500 spänn men det var rea på rea så jag betalade drygt 100 kr. Det är jag himla nöjd med.

När det var dags för middag så åkte vi in till Bamboo och åt buffé. Sjukt gott och jag är mätt ännu, 7 timmar senare. 



Fick precis sms av Anton, dom är redo att hämtas om 15 minuter. Bäst att bege sig! Mot Ullevi!!!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0