Ångest

Idag har jag ångest. Har ätit en och en halv semla... Nu är det slut med sånt! Lovar!! Men kompenserade det hela med en lååång promenad i skogen. Riktigt skönt. Och Milla älskar att springa i skogen! Söta vovve.

Gjorde pasta carbonara till middag. Riktigt gott. Det skulle jag kunna leva på. =) Blev dock inget bak idag. Men innan mamma & co kommer så tänkte jag ordna den saken. Så kan jag bjuda på nybakt och riktigt gott kaffe. 
Längtar till fredag!!! (Anton, vilken tid är det ni kommer?)

I morrn ska jag till MVC. Ska faktiskt sätta in kopparspiral. Hade tänkt vänta lite med syskon. =) Nåt år eller två åtminstone. haha

Ska snart lägga mig ner bredvid min underbara son som ligger och sussar i vår säng. Han har sovit sen 19.30
Jag och Jocke har sett på film. Han köpte en ny film på blu-ray igår som heter Eagle eye (stavas?)
Den var iaf riktigt bra! Spännande genom hela filmen. Rekomenderas starkt.

Godnatt folket! 
//A


Och du Anton. Skriver faktiskt på Jockes MAC nu. Måste erkänna att det är riktigt sköna tangenter och pekplattan är häftig. MEN, du kommer INTE lyckas omvända mig! =)

Kommentarer
Postat av: antevante

Vi kommer fram 11.17 ! :)

Hehehe, vänta och se... ;)

2009-02-11 @ 08:31:36
URL: http://iante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0