Bakat!

Idag har jag varit duktig. Jag har bakat! Jocke har tjatat i säkert två år att jag ska göra dumle kakor och idag skedde det. Har inte smakat ännu men jag hoppas innerligt att dom blev goda. Hade tänkt ta ett kort på dom men sååå fina var dom inte så jag skippar det.

Annars idag har jag inte gjort så mycket. Tvättat lite, varit iväg en sväng till ica med min man och vårat underbara barn. Varit ute med hunden. Det vanliga.

Gjorde fläskkotletter med ris och sås till middag. Gott!

Funderar på att lägga mig snart. Lilleman sover redan och jag är super trött. Jocke spelar fotboll mot sin brorsa på xbox 360. Sova är skönt! Speciellt när man får gå upp tidigt. Även om Filip är jätte duktig på nätterna så vaknar han ett par gånger och vill ha mat. Jag minns inte när jag sist fick sova en hel natt...


//A






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0