Godmorgon!

Sitter i min underbara säng och skriver nu. Fryser om både händer och fötter. Både Jocke och Filip är vakna och sitter här bredvid mig. Hela familjen samlad. Utom Milla som ligger i soffan och tuggar på sitt ben.
Idag ska jag till sjukhuset 9.30. Ska göra en ultraljudsundersökning (nej jag är inte gravid igen). Ska kolla gallan. Eftersom jag haft två riktigt kraftiga gallstensanfall så är det på tiden att jag blir ordentligt undersökt. För den smärtan vill jag inte veta av igen!! Då föder jag hellre barn, det var mycket lättare.

Ida: Jag ska kolla den där sidan. Känns som att jag får sitta ett tag men det ska nog bli bra tillslut. Tack för tipset! Och maten blev kanon! Ska göra den idag igen men med lite mera curry på Jockes begäran. Tack för det tipset med!!



Nelly på den gamla goda, softa tiden.

//A

Kommentarer
Postat av: brorsdottir

Åh vad bra att ni tyckte om det! Jag blev helt såld när jag åt det första gången. Jo, men mycket curry skadar inte, det är ju bara gott ;)



Hoppas det gick bra hos doktorn!



Kram!!!

2009-02-06 @ 14:17:40
URL: http://idaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0