Long time, no see

Nu var det ett tag sen jag skrev. Tiden går så fort och när man har gäster så är det mycket att göra hela tiden.
Tur att mamma är här också. =)
Just nu ligger mamma och vilar med Filip. Johan och Anton sitter och spelar tv-spel (som vanligt) och Jocke jobbar. Jag har precis gått en sväng med Milla och tänkte nu sätta mig och göra klart det sista
inför Filips dop.

I morgon ska vi åka till Gekås och shoppa!! Underbart. (För er som inte vet vad det är så är det varughuset i Ullared)
Var länge sen jag var där. I våras tror jag. Lutar åt att Jocke och Johan stannar hemma. Dels vill dom inte gå upp tidigt och sen gnällde dom nåt hemskt sist vi var där. Jocke ska vara hemma torsdag och fredag. Skönt! Men känner jag honom rätt så kommer han ändå jobba hemmifrån samt ta alla tusentals med telefonsamtal som han får om dagarna.

Hinner inte skriva mer, måste göra klart inbjudningarna och sen baka DUMLESS! Underbart goda. Men farligt. Jag ska inte äta sånt. Men kan inte låta bli. Såna kanske jag bakar till dopet! Men då får jag inte alla själv... Vilket dilemma! haha





Kommentarer
Postat av: antevante

Häftig bild ! Hur får man sådana effekter ? ;)

2009-02-18 @ 17:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0