Måndagkväll

Tiden går så sjukt fort sen jag (vi) fick barn. Helgen är redan slut och måndagen är avklarad. Idag kom min nya skötväska som jag beställde förra veckan. Den är så snygg!!! En skipphopp dash delux.

I morrn hoppas jag att fotografierna som jag skickat på framkallning kommer. Ska sätta upp tre st i halltrappen och tre ovanför sängen. Kommer bli kanon! Funderar på att måla om hallen också. Tänkte ha mörkgrått där nere och vitt i trappen. Kommer också bli kanon!

Var över till grannen och kollade in hur hans vind blev. Shit!! Hur stort som helst! Ska bli så otroligt skönt när vi också har vind. Risken är väl dock att jag samlar på mig ännu mer saker som jag egentligen inte behöver.

snart är det dags för natten!!

//A

Lill-Tåij:
Ja visst har vi bra smak! :) Dom är ju super de där dregelhaklapparna. Dreglar Samuel mycket? Går åt minst tre om dagen här... =)

Kommentarer
Postat av: antevante

Jäklar vad ni gör om hemma !

Ni kommer ju att få det riktigt snyggt, fast ni har ju snyggt nu med ;)

2009-02-03 @ 20:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0