Nu var det gjort!

Ännu en dag avklarad, denna dagen har verkligen varit fullspäckad. Först var vi på Östra med lilleman, allt gick jätte bra. Sen åkte vi hem för att äta lunch för att direkt sen åka vidare till Jockes syster Jenny. Hon och hennes Martin har verkligen fått jätte fint i lägenheten! Milla fick vara där några timmar medans jag var på MVC.
Det gick jätte bra där med. Jag tog med mig Jocke och lilleman. Hon tyckte att han var väldans välskapt och det är han ju! (vackrare barn finns ju inte)


Fick väga mig och kollade lite prover. Mitt blodtryck var perfekt , hade perfekt hb, och alla gravkilon är borta. PUH! =) Gick ju inte upp så mycket heller men skönt att vara av med dom kilona ändå. Hon tyckte att jag kan sluta med mina järntabletter också. Får se hur jag gör, dom behövde jag redan innan jag blev gravid. Men då var mitt hb bra mycket lägre.
Låg på 102 då, hade 130 nu.
Satte in spiral också. Har bara hört hur ont det gör. Personligen kände jag inte nånting.
 Så skönt att slippa tillföra hormoner till kroppen.

Just nu håller Jocke på och kopplar in sin STORA bas till förstärkaren. Jag avskyr den! Den är alldeles för stor. Men han får hålla på bäst han vill. haha
Lilleman har somnat på min arm och ligger och sover. Han var så övertrött. Men han får inte somna för natten ännu. Om en timme får han vakna lite, annars vaknar han väldans tidigt i morgon och det har jag ingen lust med.

Tänkte försöka snygga till min blogg nu! Ha det bra!

//A

Kommentarer
Postat av: antevante

Då kan du guida mig hur man gör med bloggen när jag är nere hos er. ;)

2009-02-11 @ 18:49:25
URL: http://iante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0