Sängen

Nu ligger jag i vår mysiga säng och surfar på Jockes Mac. Jocke tog hand om lilleman i morse så jag fick sovmorgon och väckte mig med frukost på sängen. Min underbara man! =) Då vaknar man verkligen på rätt sida. 

Igår åkte mamma, Anton och Johan hem. Det är jätte tomt här nu! Usch vad fort tiden går. 9 dagar bara flög iväg. Hoppas de kommer på påsklovet också. 

Jag och Jocke hade myskväll igår. Gick till affären och köpte godis och cola, gick sen hem och såg melodifestivalen. Jag gillade bidrag nr 2. Tur de kom till andra chansen.

Det kom jätte mycket snö igår! Helt plötsligt har vi vinter. Milla älskar det. Hon har aldrig sett så mycket snö och vill nu vara ute hela tiden. Ska ta ett kort innan snön smälter bort.



Kommentarer
Postat av: antevante

Måste vara jäkligt lätt att göra illa sig på en PC. ;)

2009-02-22 @ 22:11:41
URL: http://iante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0