En vanlig måndag

Så börjar ännu en dag lida mot sitt slut. Vilken känns bra, jag vill att tiden ska gå fort. För på fredag kommer mamma och mina söta "små" brorsbarn! Filles kusiner! =) Jag hoppas få åka en sväng med mamma och Anton(?) till Gekås. Johan brukar inte vilja följa med. Tänkte passa på att köpa saker till Filip och kanske en och annan pryl till  mig själv.

Idag kom Jocke hem tidigt. Satt hemma och jobbade istället. Tråkigt att han måste jobba ändå, men så härligt att bara veta att han är hemma.
Vi var iväg en sväng och handlade idag. Hundmaten var nästan slut och Filip behövde fler blöjor. Har även köpt ingredienser för att testa Idas Dumless som hon kallar dem på sin blogg. som hallongrottor med dumle istället för sylt. Ska bli spännande.
Köpte faktiskt semlor idag igen... Jag borde skämmas! Köpte fyra st. Vi åt en varsin och har två kvar i kylen. Det blir inga fler semlor för mig iår. Så här kan jag ju inte hålla på!

Dagens middag bestod av korvstroganoff och ris. Självklart åt jag inte det, den maten var till Jocke. =) Jag åt köttbullar igen. Så nu sitter jag här, disken är diskad, Filip sover, Jocke spelar och semlorna i kylen skriker på mig!Ska försöka hålla mig ifrån att äta en till.
Ett försök....


Min son, min kärlek, mitt allt!

(nej, han har inte bruna ögon. Inte än)


//A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad fin han är faster. Otroligt söt, jag längtar tills jag får träffa honom.



Lycka till med Dumlessarna, dom är superenkla. Och äckligt goda! :)

2009-02-09 @ 20:37:59
Postat av: ida

Åh vad fin han är faster. Otroligt söt, jag längtar tills jag får träffa honom.



Lycka till med Dumlessarna, dom är superenkla. Och äckligt goda! :)

2009-02-09 @ 20:38:09
URL: http://idaj.blogg.se/
Postat av: antevante

Jag hänger med till Gekås. ;)

2009-02-09 @ 21:43:00
URL: http://iante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0