Vilken natt...

Shit vad trött jag är. Blev inte många timmars sömn inatt. Fick hämta hem Milla efter 18-tiden igår. Min älskling kom med en stor tratt runt huvudet och hon är inte alls glad över den.
Operationen hade gått bra, dom hade plockat ut två små främmande föremål som satt fast på ögat. Det ena på hornhinnan, det andra under. (AJ)
Tittar man noga så ser man tre små stygn mitt på Millas öga.

Första uppvaket inatt var vid 01 tiden. Milla gnydde och gnällde som en tok. Jocke gick upp och gick ut en sväng med henne så hon fick kissa. Jag fick ta hand om Filip som självklart vaknade även han. Vid två somnade vi om alla fyra. Filip måste ha kommit i otakt med sin sömn för han vaknade sen var tjugonde minut. Somnade om, om jag la honom i famnen. Så höll det på fram till 5. Då började Milla igen. Min tur att gå ut med henne, Jocke tog lilleman. Efter en sväng runt om huset och lite smärtstillande droppar kunde hon somna om. Filip med. Men samma procedur igen. Vaknar var tjugonde minut.
Trots det fick vi "sova" fram till 7.30.
Gissa vilka som har däckat nu? Japp, Filip och Milla. (så klart)

Hoppas veckan med tratt på Milla går fort. Hon hatar den! hon bara försöker få av den. Vi fick ta av den när hon är ute och när hon äter och även när vi har full uppsikt. Men det sist nämnda funkar inte så bra. Även om vi har full uppsikt så försöker hon kraffsa på ögat. Så det är bäst att tratten är på. Ute verkar hon glömma bort att ögat gör ont.

Ida: Ingen brådska med tröjan. Är bara så glad att du hjälper mig. Såg du frimärkena? Om du packar paketet platt så ska det portot räcka. Blir paketet högre än 3 cm blir portot en tia dyrare. TACK igen! Och hälsa Dan o Ingela. =)







Idag ska jag äta semla.

Kommentarer
Postat av: Dittorelle

Stackars liten.. :(

Hoppas hon blir bättre snart!

Kramar!

2009-02-26 @ 15:47:38
URL: http://desiderium84.blogg.se/
Postat av: antevante

Lilla millis. Pussa henne från mig! :)

2009-02-26 @ 18:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0