Färdig!

Puh! Äntligen är jag färdig med allt pysslande här hemma. Det blev riktigt fint. Jag har (med mycket hjälp från min mor) satt upp gardiner i vardagsrummet och i sovrummet. Gjort i ordning våra bröllopsfotografier och satt i ramar. Gardinerna tog längre tid än vad jag kunnat tänka mig. Men nu är det gjort!
Så här är det så fint nu. Och städat.

Min kära vovve Milla är lös i magen. Hon fick några bitar Frollic igår. Det "fodret" (eller vad man nu ska kalla det) borde förbjudas. 12 bitar fick hon. Stackars hund. Aldrig mer! Om någon vill ha påsen, säg till!

Mer då?! I morgon bär det av mot uppsala. Ska vara där tills på söndag. Ska bli roligt att få träffa familjen.
Min söta brorsdotter fyller 15 på fredag så då ska vi dit på kalas. Fjortisen blir ett år äldre. =)

Det blir sen middag idag med. Jag och mamma har inte hunnit äta ännu. Vi har varit en sväng och köpt potatis som fattades för att vi skulle kunna börja med maten. Så snart är maten klar. Idag blir det kokt lax med kokt potatis och romsås. Mums vad gott!!

Lägger in bilder här nedanför så får ni se hur fint vi fått det! och hur tråkigt det såg ut innan. ;)

Vardagsrumsfönstret innan förvandlingen


Vardagsrumsfönstret efter



Sovrumsfönstret med nya gardinerna


Sängen efter lite styling
(tavlorna på väggen ska bytas ut mot fotografier så småningom, bilder kommer)


Dvdhyllorna byttes ut mot detta



Är riktigt nöjd med resultatet!! =)
Nu ska jag gosa med min son som sitter i sin pyjamas och leker i babysittern. Han är den vackraste av alla!!!


Puss o kram, vi ses på stan!!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0