Hit och dit, fram och tillbaks

Idag har jag och mamma flängt runt som galningar.

Dagen började med att lilleman vaknade klockan 4. Han vägrade somna om!! Halv fem gick jag upp och väckte mamma. Åt lite frukost och fick sedan vid 5.40 sova en halvtimme! Körde Jocke till jobbet vid 7 för att sedan åka till östra sjukhuset med lilleman. Där blev vi kvar till strax efter 11. (puh) (dock så gick allt jätte bra)

Det blev en snabblunch på McDonalds (tack gode gud för El nacho chicken jr). Väl hemma vid 12 tiden så var vi alla tre helt slut! Vi slappade till 14.30, därefter åkte jag och hämtade min goa man. Hem igen för att sen åka ut åter igen. Hade glömt köpa några saker som vi behövde till maten. Passade även på att köpa ny brödrost. Äntligen! Nu har vi både bra kaffebryggare, vattenkokare och brödrost. Nu är det bara ny elvisp jag behöver. (en ny micro skulle inte sitta helt fel det heller, även om våran funkar kanon ännu)

Så nu sitter vi här 20.30 och har precis ätit middag. Lilleman har somnat mot mitt bröst och är redo för sängen. Han var sååå snäll på sjukhuset och charmade varenda sköterska. Han berättade om hela sin korta livshistoria. =)

I morgon ska jag ta tag i att göra fint här hemma. Därefter ska jag lägga upp bilder!

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0