Morning!

God morgon folket. Är rätt trött men glad ändå. Lilleman ligger i sin vagn och sover. Söta, fina unge!

Igår var vi, som jag nämt tidigare, på kalas hos Erika. Det var trevligt. Men det blev sent så jag var inte jätte pigg i morse när Filip vaknade. Även om jag fick sovmorgon till 7.20.

Idag bär det av till storebror Fredrik och brorson Anton. Blir god mat hoppas jag! =) (Anton, glöm inte Daimtår.....) Innan vi åker dit ska jag och min älskade man till Gränby. Tänkte kolla om jag hittar nåt mer att slösa pengar på. Är ju så kul att shopa när man hittar kläder på rean! Ett par skor skulle inte sitta helt fel. Kanske ett par byxor också.

Nu ropar magen att den vill ha mat och jag tänker lyssna och lyda!!

Take care! //A

Kommentarer
Postat av: antevante

Jag har beordrat pappa att köpa daim och snickerstårta. ;)

2009-01-31 @ 10:29:40
Postat av: Lill-Tåij

Naaaw så söt han är! Ser att vi mammor, har bra smak. Jag införskaffade en sån där sak runt halsen till Samuel för ett par veckor sedan=)

2009-02-02 @ 09:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0