Trött så trött

Ännu en dag har passerat. Tiden går så fort! Vart tar dagarna vägen?

Idag har jag och mamma grejat en massa. Vi gick en härlig promenad bort till Ica Maxi med Filip och Milla. Sen har vi grejat här hemma. Jag köpte nya gardiner här om dagen som jag har sytt om idag. Det blir nog jätte bra! Men jag får inte så mycket gjort om dagarna som jag skulle vilja ha. Lilleman har varit rätt gnällig på kvällen. Men nu sover han gott. Älskade barn så gullig han är!



Idag fick vi lämna in våran tv. Så irriterande! Tur i oturen, garantin går ut om två veckor. Den knäpper så konstigt och ambilighten (stavas?) flimrar osammanhängande. Får väl se hur lång tid det tar.


Har iaf köpt ny kaffebryggare och vattenkokare. Allt pajar med en gång här! Jag dricker inte kaffe men mamma och Jocke säger att det är stor skillnad på smaken! Vattenkokaren är helt underbar. Man fyller en behållare med vatten. Sen ställer man en mugg under och trycker på en knapp och ut kommer hett vatten på tre sekunder. Lovely! =)



I morgon hoppas jag hinna fixa klart med gardinerna och stylingen med vårat fönster. ska byta gardiner i sovrummet också hade jag tänkt.

Idag kom en snickare förbi som Jocke känner. Han ska ordna så att vi kan använda vindsutrymmet på huset som förråd. Så vi ska få en vindstrappa här inne i lägenheten. Kommer bli sååå bra! Då kan vi röja ur förrådet där nere och så kan Jocke ha det som  kontor och vips så har Filip eget rum! Vi hoppas vara helt klara efter påsk.

Detta får räcka för den här gången. Är så trött så att ögonen går i kors. Kan ju nämna att min älskade son vaknade klockan 4 i morse. Men sen fick jag faktiskt somna om mellan 6-8. Fast jag är trött ändå.

//A

Kommentarer
Postat av: antevante

Riktigt kul att du har börjat blogga, man får reda på mycket skoj. ;)

Vilken bra lösning med vinden, ska bli spännande att se hur det kommer att bli !

2009-01-27 @ 22:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0