Välkommen till min nya blogg!

Jaha... Så har även jag trillat ner i bloggträsket. Det trodde jag aldrig. Vem vill liksom skriva dagbok på nätet?! Men här är jag!

Just nu ligger min älskade son tvärsöver min mage, med huvudet på min arm och sover. Han är så otroligt mysig! Mamma är här och hälsar på så Lilleman har pratat med mormor nu en stund. Men efter allt jollrande så blev han trött.
På förmiddagen var vi ute i skogen och gick med vovve och bäbis. Jätte skönt! Solen skiner och fåglarna kvittrar. Så att man får vårkänslor!!

Snart ska jag och mamma åka till Ikea. Har varit där många gånger senaste veckorna. Gör om lite smått här hemma. Lite nya lampor, fotoramar och andra fina saker. idag ska jag köpa tyg och sy gardiner till vardagsrummet. Om jag hinner och kommer ihåg kanske jag visar bilder på hur fint vi får!

Detta får räcka för den här gången. Får väl säga, på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0