...and back...

Idag åker jag och Filip upp till Uppsala igen. Detta har varit bokat sen länge. Kanske hinner vi träffa fler (Anton tex) och göra mer saker. På lördag ska vi till Lackeviken och äta i brorsans sommarstuga. I morgon fm ska vi vara hos min farmor. Och söndag ev kräftor hos Läck. 

Enda problemet är att jag har jävulskt ont i halsen. Började smått i förrgår. Mådde sådär igår, hade värk i kroppen då. Idag är värken borta med min hals är åt pipsvängen. Vill helst inte svälja över huvudtaget. Har proppat i mig både strepsils och mucoagin. Känns liiiite bättre men inte bra. 

Igår skulle ju vår nya soffa komma. Mellan 15-21 sa Ikea. Vi ringde TVÅ gånger och kollade och ja då, den skulle komma. Kl 22 gav vi upp och gick och la oss. Ringde i morse och det "hade blivit något fel". Som att vi inte fattade det själva...
Jocke blev så jävla arg och stack i väg och hyrde ett släp och hämtade upp soffan själv. Så nu står den i vårat vardagsrum. Den är mycket mindre än vår förr men ack så mycket finare. Dock luktar den skinn... Tur att jag inte är gravid, då hade jag spytt konstant. haha





Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej på er.



Hoppas ni har det bra. Här hemma är det rätt trist.

Du kanske kan gissa dig till det då jag t.o.m skriver en kommentar i bloggen.



Pussa Bebben från mig.



Puss



//JJO

2009-08-02 @ 23:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0