Mycket besök!

Så var det söndag igen. Veckorna går så sjukt fort, för att inte tala om helgerna. 
I fredags kom brorsdotter Ida med make Samuel. Det var mycket trevligt! 

Tyvärr så regnade det på lördagen så det blev inte något Liseberg. Vi kom dessutom på att det är gothia cup och då är det så sjukt mycket folk där. I hela stan över huvudtaget. 
Ida och Samuel gick på Universeum. Jag och Jocke fick besök av Pia och Ebba och deras hund Rocko. Dom var kvar rätt länge. Väldigt roligt att ha dom här! =)
På eftermiddagen åkte jag och Jocke (och Filip) och hämtade upp Ida och Samuel. Sen tog vi med dom till Lejonet och Björnen så att dom fick äta lite ÄKTA Göteborgs glass. Finns nog ingen godare glass!
Efter glassen drog vi över till Hisingen och visade dem Ramberget. Där ser man ju ut över hela Göteborg, kan vara lite kul att se. 
Till kvällsmat blev det pizza från Grimmered. Stans godaste pizza. När Filip lagt sig och vi hade ätit så såg vi på film. Kommer inte ihåg vad filmen hette, men jag minns att jag sett den förut. 

Idag då...
Filip vaknade halv 6 i morse. Var uppe till 7, sen gick vi och la oss igen. Sov till 9. Mycket skönt! När vi alla gjort oss klara så åkte vi till Ikea och åt frukost. Älskar deras äggröra. 
Efter att vi hade ätit så åkte Ida och Samuel mot Umeå. Dom har verkligen en lång resa framför sig. 

Så nu sitter vi här i en tom lägenhet. Blir alltid så tomt när man haft gäster. Men om ett par timmar kommer min morbror och moster, Erling & Eivor. Dom ska på roadtrip upp till Lappland och stannar till här. Det ska bli jätte kul att träffa dom! Har inte träffat dom sen vi kom hem från Thailand jan-07. Så nu får dom träffa Filip också. =)

Ha det bra folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0