På väg!

Nu är vi på väg hem till Göteborg efter en liten spontan tripp till Uppsala. (Vad annars) Vi kom hit i onsdags och min mamma viste ingenting. Så hon blev ordentligt överraskad.
Sitter i bilen och skriver. Jocke har införskaffat oss/sig en liten mini laptop att ha just i bilen. Han som alltid är på väg kan behöva koppla upp sig snabbt ibland. Jag gnäller inte, kul att ha något att göra här bak. Filip sover och Jocke lyssnar på sporten.

Jag frågade nyss Jocke om vi åkt förbi stockholm ännu och tydligen är vi 10 mil ifrån sthlm. Så tiden går bra mycket snabbare när man sitter och hänger på facebook och bloggar.
Måste däremot titta ut ofta så jag inte blir åksjuk.

Måste pausa från datorn lite nu. Vi hörs nån gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0