Trött tisdag

Goddag på Er.
Sitter här och känner mig rätt trött. Filip vaknade vid 5 i morse och skulle leka. Puh! Nåja, idag har vi varit till Bvc för kontroll. Filip väger nu ca 11 kg och är 71,5 cm lång. Min lille buddah! 
Han ligger och sover nu. Han var så trött så han inte ens kunde äta upp maten. Stackarn. 
Om två timmar kommer Jocke hem. Vi ska åka till Balltorp och fika hemma hos Linda från vår föräldragrupp. Kul för Filip att få träffa de andra pojkarna lite. 


Milla.... Min lilla älskade Milla. Oturs hunden. Hon fick komma hem igår. Skönt! Det såg så mycket bättre ut. Men hon har lite ont på höger sida fortfarande. Men nu klarar vi av att tvätta henne utan att hon skriker. På vänster sida och under hakan, ner på halsen så ser det nästan helt läkt ut. Och pälsen börjar komma tillbaks så det ser inte lika groteskt ut. Lilla pluttan. 


Funderar på om jag ska sova en liten stund bredvid min älskade son. Ögonlocken känns väldigt tunga...

Tror det får bli så!!

Kommentarer
Postat av: antevante

Haha, kan se framför mig hur Filip sitter och somnar. :P

Ge Milla en stor kram ifrån mig!!

2009-07-08 @ 20:54:38
URL: http://antevante.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0