Vaaarmt!

Puh, idag är det så varmt! Jag var ute med Milla och Filip en timme, från 7.30 till 8.30. Jag trodde jag skulle smälla av! Och då hade jag ändå tunna kläder. Men man ska inte klaga... Det ska ju komma regn och då klagar man på det.

I morgon kommer min söta brorsdotter Ida och hennes man Samuel. Dom bor i Umeå men ska flytta till Skövde. Dom är i Skövde nu och kollar på en lägenhet. Så i morrn drar dom vidare mot Gbg. Ska bli så himla kul att få träffa dom! Ida har jag inte träffat sen jag och Jocke gifte oss för två år sen. Och Samuel har jag aldrig träffat.
Så morgondagen ser jag fram emot!
Vi ska gå på Liseberg. Det ska bli himlans roligt. Förra året fick jag inte åka någonting för att jag var gravid.
Så i morgon ska jag åka som tusan!
Hoppas det blir Liseberg när mina andra söta brorsbarn kommer. (Anton & Johan) Dom kommer 6e aug och stannar en vecka.
 Anton, du bjuder mig va? ;)

Igår kväll var vi hos Jonny & Pehra och grillade. Jag åt så mycket mat så det blev en riktig bukfylla. Usch vad mätt jag var. Men gott var det! Dom har ju tre katter och Milla är sååå snäll! Hon bryr sig inte om dom ett dugg. Tittar lite, men hon låter dom vara.
Vi har nog världens snällaste hund.

Idag är det fredag. Vad ska man göra idag då? VI håller på och grejar här hemma som vi måste bli klara med. Alla dvd filmer ska in i en stor pärm så vi slipper alla fodral. Så just nu ligger det fodral överallt.

Måste packa ner allt och få upp det på vinden. Ska försöka göra i ordning på balkongen också.

Det var allt för denna gången!

Kommentarer
Postat av: antevante

Självklart blir det Liseberg!

Inträdet kan jag nog bjuda på. ;) Om du bjuder mig dvs. ;)

hahaha

2009-07-17 @ 10:25:08
URL: http://antevante.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0