Förkylning på G?

Börjar känna mig lite hängig. Det började igår kväll. Tog c-vitamin och en rejäl whisky. Fy fan vad äckligt whisky är! Men känner mig inte lika hängig idag. Blir nog en jävel ikväll med.

Ikväll kommer en läkare hit och tittar på Filip. Skönt att slippa åka iväg med honom. Han är riktigt hängig. Vi vet inte om det är tänder på G och/eller om det är öronen. Han tar sig för öronen.
Senaste dagarna har han börjat dregla kopiösa mängder. Det bokstavligen rinner ur munnen på honom. Och sen igår vill han knappt äta. (ont i munnen?) Igår kväll fick han feber också. Efter alvedon hade jag en pigg liten pojke som lekte till 22.
Det fanns inget stopp på honom!
Feber idag med. Och inte ätit så mycket. Nu äntligen sover han. Får se vad läkaren säger. Hoppas inte det är öronen. Jag var själv öronbarn så jag vet hur hemskt det är.

I morse tittade Sofie förbi med sin hund. Hon har en schäfer som heter Bamse. Milla älskar Bamse. Vi gick en sväng så odjuren fick springa. Full fart! Milla rullade sig i hästskit. Kul. (inte)

På onsdag kommer Jocke tillbaks hit. Längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0