Midsommar afton!

Om knappt en halvtimme är midsommar afton över. Det har varit en riktigt mysig dag och kväll här i Eklanda. Mamma kom hit igår. Hon ska vara barnvakt på söndag när jag och Jocke går och ser AC/DC!! 

Idag fick Jocke sovmorgon. Men vid 13 tiden fick jag nog och väckte honom. Jag och mamma har städat och grejat. Vi har bland annat flyttat in Filips säng i hans eget rum. Shiiiit....
Han har sovit där sen 21. Dock med ett par uppvak än så länge. Men det går bra! Det är nog mig det är jobbigast för. Jag älskar att sova med honom bredvid. Kunna snusa på honom lite. Så han får nog sova hos oss ibland ändå. haha

Efter massa god mat och jäääätte mycket jordgubbar så avslutade vi kvällen med "Livet från den ljusa sidan". Den är ju helt underbart bra. Mamma somnade inte! Mycket sällsynt.

Hoppas ni har haft en lika bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0