Uppdatering...

Efter ett uppehåll så är jag tillbaka. Har fått lite pikar om att jag är dålig på att blogga. (Nu bror, har du lite att läsa)
 Är ju i Uppsala hos mamma och då är tiden knapp. Alltid är det något att göra! Men nu uppdaterar jag lite.

Har varit här sen förra tisdagen. Har hunnit med att gå på konfirmation, ut på krogen och i morrn ska jag på 40 års kalas.
Antons mamma fyller år.  Ska bli roligt!
Mindre roligt är att jag inte gick på min söta brorsdotters bröllop. Har sett lite bilder på hennes blogg och hon var otroligt vacker! kolla ni också idaj.blogg.se

Skulle egentligen åka hem på måndag men det är framskjutet. Jocke åkte hem idag men kommer tillbaka på onsdag. Han ska jobba här uppe igen så jag och Filip stannar. Åker hem nästa söndag istället. Känns nästan som att jag bor här nu. haha

Filip gör stora framsteg. Nu kryper han för fullt. Inte illa, han är ju bara 7 månader. Man ser lite från hans första tand. Dock är det inte de nedre som verkar komma först. För denna som man ser sitter där uppe! Till vänster om där framtänderna ska komma sen.
Kan säga att det inte är en lugn stund med Filip. Det är fullt ös hela tiden. Puh!! Min goa fina unge!

Har shopat en del här också. Köpte en skitsnygg Peak Performence jacka. Dyr, men snygg! Har köpt ett par byxor, tre linnen, fyra t-shirtar och ett par skor också. Snacka om att jag har unnat mig. Fållade upp två par byxor också. Så nu är alla mina pengar slut. Nästan.

Jag fick precis veta av Jocke att jag fick avslag från Mölndalskommun ang mina studier. Det är en kurs på distans via sthlmskommun. Fan!! Måste ringa på måndag och fråga vad som är problemet. Jag vill så gärna plugga ju! Why why why?! Ingen som har något roligt jobb åt mig annars? Vill göra något nytt. Ekonomi! Någon?

Ska nog lägga mig nu. Krama min lilla son. Min fina älskling.
Mamma har somnat i soffan. Men om jag påpekar det så sover hon inte. Hon blundar bara men lyssnar på vad dom säger på tv. (Tvn är avstängd) Lilla mamma. haha

Ha det bra alla! Kanske kommer det lite foton snart!



Kommentarer
Postat av: antevante

Hahaha, älskade farmor. :)

2009-06-06 @ 12:35:02
URL: http://iante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0