Att lära sig gå...

Ja det är precis vad Filip håller på med. Att gå i gåstolen alltså. Vi köpte en idag och den gjorde stor succé med en gång. Han älskar den!! Han tar sig långsamt frammåt och han blir så glad när han märker att han kan gå efter Milla. Tur att Milla kan ta skydd i soffan.




Just nu är svärmor här. Hon står och lagar mat. Vet inte vad det blir, men hörde nåt om blandfärs. Ska bli spännande. Filip sitter i sin nyfunna älsklings stol och Jocke ser på fotboll.
Ikväll är det melodifestival. Har köpt goooodis som jag ska äta. Mums! (På måndag ska jag börja med min diet igen)
Funderar på att åka och köpa lite vindruvor och någon god ost. Har en rödmögelost som jag iofs kan nöja mig med. Blir lite myskväll ikväll.

All snö har i princip smällt bort. Nu väntar jag bara på solen så att det blir vår igen. Jag hatar när våren kommer smygande och så börjar det snöa sen!

Kommentarer
Postat av: antevante

Lilleman blir bara vackrare och vackrare!

Vem hejar du på ikväll då? ;)

2009-03-14 @ 15:29:20
URL: http://iante.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja visst blir han! Ikväll... inte hejar jag på Ugglas iaf... ;)

2009-03-14 @ 16:06:32
Postat av: Bror Fredrik

Stilig kille det där ;) Måste bero på att han är lik mig ;)

2009-03-14 @ 19:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0