Desperat tisdag

Idag vid lunchtid ringde min älskade man och berättar att han blir sen hem idag. Han är på väg till Trollhättan. Jo tjena. Strax därefter öppnar han dörren. Med sig hade han en semla till mig och kärleksmums till sig själv. Så underbar han är! =) Så vi tog en fika innan han satte sig för att jobba. Mysigt!

Jocke badade med Filip idag. Åh vad han älskar vatten. Han försöker doppa huvudet. Vill hoppa och plaska och jag hörde enda in i köket hur Filip skrattade så han kiknade.
Till middag idag blev det grekiska färrsbiffar, klyftpotatis och tzatziki. Var jätte gott!!

Vi har bestämt oss för att köpa ny soffa. Denna är inte så jätte gammal, 4 år kanske. MEN, ack så nersutten. Det är nästan en grop i mitten på ena sitsen. Dock ska vi ha kvar denna, den får stå på vinden så länge. Tills vi har ett "spelrum" som Jocke uttrycker det. Vad vi ska köpa för soffa? En skinnsoffa blir det. Svart. Japp, det blir fint det. Får se när det blir av bara. (Ni som känner Jocke vet ju att det inte är lätt att få med sig honom till en butik för att titta på saker)

Så, nu ligger min rara unge och sover. Bäddade rent i sängen idag så han ligger på helt rena, gott doftande lakan. Jocke spelar fotboll på xbox 360 mot sin bror och jag väntar på att klockan ska bli 21. Då börjar Desperate Housewives. Äntligen!! Funderar på att lägga mig i sängen och kolla på det. Så kan jag somna gott efteråt.

Tänkte visa er ett sött kort på min älskade son när han äter mat. Det är inte jätte gott. haha!



Fruktpuré är mycket godare




Kommentarer
Postat av: antevante

Nej!!! Köp inte en skinnsoffa!!! Mycket trevligare med tyg. ;)

Jäklar vad han är lik Jocke på bild nr2!!!

2009-03-03 @ 22:41:52
URL: http://iante.blogg.se/
Postat av: Dittorelle

va mysigt! får be min karl att överraska mig oxå ibland :P



kommer du ihåg att vi gjorde sånna biffar med fetaost på skolan? :P

Saknar våra onsdags-middagar!



Han är så fin, er lillkille! Kan knappt vänta tills jag får träffa honom!



Puss // lillasyster :P

2009-03-05 @ 22:27:26
URL: http://desiderium84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0