Grått och trist men lite roligt

Snön är borta men det är inget vidare väder. Jag har skurit mig i fingret, ont som fan gör det. Blödde gjorde det också.
"Sluta sjåpa dig", säger mamma. Hmpf...

Har varit ute i det tråkiga vädret och promenerat. Milla rullade sig i hästskit. Filip har sovit i två timmar, ligger fortfarande där nere och sover i vagnen. Min gulliga unge!

Om 30 minuter ska jag och mamma åka in till stan, ska lämna av en tågbiljett som hon sålt. Sen ska vi kolla i några affärer. Men bara snabba besök hade vi tänkt.

Slutligen... Ikväll är det Robinson. Får se om vi kollar. Annars blir det Låt den rätte komma in. Har inte sett den ännu. Ska köpa vindruvor och melon. Jocke har slutat med godis nu så då får väl jag vara lika duktig.

Förresten, nu har vi äntligen bokat biljetter till Thailand. Blir flyg till Phuket, direktflyg denna gången. Skönt! Kommer väl vara några dagar på Phuket innan vi drar vidare. Stannar ev ett par timmar på Phi phi så mamma får se det, sen vidare till Koh Lanta och FUNKY FISH!!! Längtar som tusan nu! Det blev inte över nyår som vi ville, men däremot så landar vi på mammas födelsedag så det blir bra ändå. Vi åker 12 jan och kommer hem 4 feb. Nedräkningen har börjat!



Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Dittorelle

Då måste du hälsa Koh Lanta från mig!!

Saknar en massa

2009-03-28 @ 14:45:55
URL: http://desiderium84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0