Lite äldre, lite visare

26 år idag. Tiden går framåt i en skrämmande takt. Snart 30... Men Jocke är närmare, det är min tröst. haha

Denna dag har iaf varit helt perfekt. Jocke tog Filip i morse så jag slapp gå upp. När Jocke sen åkte till jobbet så somnade Filip om och vi sov nästan enda fram till halv nio.
Runt 10 tiden tog vi oss en promenad med Liselott så våra hundar fick springa lite. Sen kom Jocke och hämtade mig där och bjöd på sushi. Mums! Jag fick jätte fina blommor.

Gissa vad som hände sen?! Det ringde på dörren. Jocke fick öppna men ropade att det var till mig. Och vem är det om inte MAMMA!!!! Ååååh vad glad jag blev!! Hon har planerat detta länge.
ALLA visste om det utom jag och Jocke.

Nu ikväll har Jocke bjudit mig på resturang. Tio pepe, i kungsbacka. Vi åt oxfilé båda två. Vi åt tills vi rullade därifrån. Det var så himla gott!!! Fick även ett halsband av Jocke. Ett hjärta med oktobers månadssten.
Jätte fint!
Denna dag hade inte kunnat vara bättre. Lilla Milla blev ett år idag också. Detta firade vi med en vaccination och ett stort ben. De kollade hennes öga också, trycket var lite lågt så hon har ögondroppar
i två veckor nu.

Jag har förresten gått och blitt brunett. Min kära Pia var här i förrgår med sin söta dotter Ebba. Pia som är bäst på allt som har med hår att göra tonade mitt hår brunt. Var lite ovant i början men jag
vänjer mig sakta.
Lägger in en bild så ni får se. Jag ser dock både sliten och trött ut på bilden. Och jag vet att jag har en finne på hakan, men det bjuder jag på. haha

Där ser ni halsbandet jag fick också, även om det inte syns så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0