Ljuva morgon

SÅ underbart att vakna och höra fåglarna kvittra utanför fönstret. Då vaknar man (jag) på rätt sida! Igår var jag ute och gick med Liselott igen. Var såå skönt. Såg en citronfjäril och hörde bofinken. Då är det väl ändå vår på riktigt? Nu FÅR DET INTE snöa nåt mer.

Om en timme ringer nog Liselott och kollar av läget. Himlen är blå och solen skiner så det blir promenad idag med. Tänk om jag kan gå ner nåt kg på köpet . =) '

Kollar på tågbiljetter till uppsala. Åker nog upp 27 maj och hem 3 juni. Billiga biljetter finns nu. Ska ju på bröllop i umeå och har svårt att åka bil upp då. Det är inte det roligaste Filip vet och det är så jobbigt att stanna hela tiden för att han skriker. Tåg blir bra det! Men innan dess ska jag (vi) uppåt. Jag åker upp 6 april, Jocke och Frippe kommer 9 april.

Min söta brorsdotter Erika har ordnat två som ska sjunga på dopet. Helt underbart!! En sak mindre att tänka på.
Nu ska jag se på tv!


Hejdå

Kommentarer
Postat av: ida

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad roligt det ska bli! :)

2009-03-21 @ 10:59:52
URL: http://idaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0