Min tröja!

Min söta brorsdotter Ida har nu sytt om min nya tröja. Den hade hemska puffärmar, dessa är numera endast ett hemskt minne. TACK!
 Är super nöjd.





Idag var vi hos Jocke & Annika och hälsade på. Fick gott fika. Var jätte trevligt, men det blir tyvärr inte så ofta mellan gångerna.
Sitter nu och väntar på att "Andra chansen" ska börja. Går Ugglas till globen så vet jag inte vad jag gör. Sliter mitt hår kanske.


Avslutar det hela med en härlig bild på männen i mitt liv. Så här kan det se ut när lilleman är nyfiken på pappa och hans dator.


Kommentarer
Postat av: idaJ

Meen se vad fint det blev! :) Vad skönt att du blev nöjd kära faster! Snygg väst till också.. KRAM!

2009-03-08 @ 19:58:04
URL: http://idaj.blogg.se/
Postat av: antevante

Vilken fin bild! Tröjan blev mycket bättre. :)

Lilleman, redan intresserad av Macar. Underbart! ;)

2009-03-10 @ 08:24:11
URL: http://ianteblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0