Riktig lycka!

Min älskade underbara son har börjat skratta. Riktigt skratt. Jag lovar att det inte finns något ord som kan förklara den lyckan som känns djupt inne i hjärtat när jag hör det skrattet. Blir så lycklig så jag inte vet var jag ska ta vägen!





Anton, detta avsnitt är ägnat till dig. Skrattar högt för mig själv när jag tänker på våra "ordlekar". "Pappa pappa pappa". Hahaha, fan vad kul det var! Måste lägga in en bild. När jag ser den så kan jag inte låta bli att tänka på dig. Den är så himla typiskt dig!!!



Kommentarer
Postat av: antevante

Kul att han har börjat skratta! Längtar efter att träffa er! :)

Haha, kul att du tänker på mig. :P

2009-03-17 @ 11:33:32
URL: http://iante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0