Sliten tror jag allt...

Idag har varit en väldigt slö dag. Har nog aldrig varit så trött tidigare. (Börjar kännas att man inte är 20 längre)
Filip vaknade säkert var tionde minut hela natten, det var hemskt! Vid halv fem gick Jocke upp med honom så att jag fick sova. Sov till halv åtta och det var helt underbart. Min man är underbar!

Inget vidare väder idag men har ändå varit ute på en långpromenad och en halvlång sådan. Milla måste ju få springa av sig. Gjorde en halv sats med vaniljbullar också. Fasen vad bra jag är. Baka är ju kul!!! Varför har jag inte gjort det tidigare? Är riktigt nöjd med resultatet.
Så nu kan vi bjuda på fika, hela fryser är full av bullar. haha

Snart ska jag och Jocke se en film. Låt den rätte komma in. Hoppas den är bra, Jocke köpte den på blu-ray. Innan dess ska vi bara få Filip att somna. Han protesterar vilt och är pigg efter att ha sovit en timme i vagnen, under vår senaste promenad.

Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den filmen är skitbra! :)

Nu snöar det för fullt här.... typiskt nu när man precis har köpt vårkläder. :(

2009-03-22 @ 22:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0