Solig tisdag

Så var ännu en dag avklarad. Idag var det riktig vår, riktigt varm och inte en snöhög så långt ögat kunde nå. Gick en promenad med min svägerska Liselott och våra hundar. Och Filip så klart! Han satt där och tittade och var nöjd. När vi nästan var hemma så somnade han. Efter han vilat på eftermiddagen och Jocke kommit hem så tog vi en promenad bort till Ralf och Liselott så Milla fick leka lite med deras labbe Tess.
Det är sååå härligt när det är så fint väder. Fåglarna kvittrar och alla människor man möter ler.

Nu då? Ja nu har jag nattat Filip för en halvtimme sedan. Jag har även diskat undan efter middagen. Skönt att ha det gjort. Så nu sitter jag här och slappar. Funderar på om jag ska ta ett bad. Men jag vet inte om jag orkar flytta mig.
Jocke spelar fotboll på sin xbox 360. Han spelar mot en jobbarkompis.

Kom precis på att det inte alls är måndag idag. Det är ju TISDAG! Tisdag är ju desperat-Tisdag. Alltså, idag kommer Desperat Houswives. Åh, underbart!! Ska nog göra i ordning en bagel och ett glas oboy som jag kan mumsa på framför tvn.

I veckan ska jag ta ett ryck och göra klart det sista inför dopet. Letar efter någon som är bra på att sjunga. Någon??

Ha det bra alla!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0