Tiden går fort...

...när man har roligt!

Det är så man inte hänger med. Redan är det tisdag!!

Var, som jag skrev sist, på mitt jobb och hälsade på. Dom tyckte det var jätte kul att få träffa Filip igen och alla tanter blev så glada!
Lördagskvällen bjöd på kass musik i form av melodifestivalen. Har inget mer att tillägga än: Fy fan...

Söndagen då. Då åkte jag faktiskt in till stan själv, utan Filip. Läskigt att vara ifrån honom! Var borta i 2½ timme. Träffade nämligen Sara! Vi har inte setts sen samma dag jag fick veta att jag var gravid. Det känns som hundra år sen sist. (var 16 feb 2008) Det får inte gå så lång tid igen. Lova!

Igår var vi på Bvc. Var både kontroll och föräldragrupp. Var faktiskt riktigt trevligt denna gången. Skönt att baby massagen är över för den gillade Filip inte ens. Kontrollen ja... Min tjockis har verkligen gått upp! Sist vi var där så sa vår bvc-tant att "var inte oroliga för kurvan, han kommer nog alltid ligga lite under medel men det är helt normalt för honom".
Igår lät det annorlunda.
Hans kurva sköt nämligen i höjden denna gången!. haha
Men han mår ju bra så. Min älskling är iaf 62 lång och väger 7490 g.
(23 jan vägde 5780)

Snart är klockan sex och jag hoppas att Filip snart är så pass trött att han kan sova några timmar till. Han somnade så tidigt igår så självklart var han pigg nu när klockan var 5.
Goa unge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0