Utmanad igen!

Brorsdotter Ida har utmanat mig ännu en gång. Svara på frågorna och börja varje svar med första bokstaven i ditt namn. Här kommer det.

1. Vad heter du? Anna
2. Ett ord på fyra bokstäver: Avig
3. Flicknamn: Annika
4. Pojknamn: Alfons
5. Yrke: Arkitekt
6. Färg: Antik-vit
7. Klädesplagg: Armébyxa
8. Mat: Asiatisk
9. Sak i badrummet: Ansiktsvatten
10. Plats/stad: Antarktis
11. En orsak att vara sen: Analklåda
12. Något man skriker: AKTA!!
13. Film: Armageddon
14. Något man dricker: Allt med bubblor
15. Band: AC/DC
16. Djur: Angorakatt
17. Gatunamn: Altfiolsvägen
18. Bil: Alfa Romeo
19. Sång: Apologize
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Amerikansk fotboll

Jag utmanar:
Anton (om du inte läser Idas blogg)
Ditte
Chrilsson
Sofie



Kommentarer
Postat av: antevante

Hehe, såg nu att vi hade några likadana svar. ;)

Men bara så att du vet så härmade jag inte dig, jag läste igenom dina svar efter att jag hade skrivit mina egna. :P

2009-03-13 @ 21:07:37
URL: http://iante.blogg.se/
Postat av: Dittorelle

Men snark ;)

2009-03-13 @ 22:00:23
URL: http://desiderium84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0