Utmaning!!

Brorsdotter Ida utmanade mig. Kopierar hur det går till.

Utmaningen: Gå in bland dina foton på datorn, välj 6:e mappen och ta sedan den 6:e bilden och lägg in den
på din blogg. Samt utmana 6 andra..


Detta foto blev det då.


Milla var bara 8 veckor och däckade i våran obäddade säng.

Vilka ska jag utmana då? Känner inte så många med bloggar. Men Anton, om du inte läser Idas blogg så kan jag utmana dig istället. Sofie, om du råkar läsa så utmanar jag dig med. Ditte, du har väl blogg? Då är även du utmanad!!


Och Anton: Halsbandet är en lång kedja med två smala långa brickor. Ska jag fota och visa dig? Jag anar vad som komma skall och blir superlycklig!!! Du är BÄST!

Och Pitte: Ja hur kan man glömma våra matlagningskvällar. Den goda maten!! Åååh, det var tider det. Måste nästan hälsa på alla galna lärare där. =)

Kommentarer
Postat av: antevante

Ja gör gärna det!

Tacktack, du är bäst du med!

2009-03-06 @ 14:54:10
URL: http://iante.blogg.se/
Postat av: Dittorelle

hahaha! jag får väl försöka utmana folk jag oxå då :P Det är juh det svåraste!



Dick har släkt i gbg & jag har juh oxå släkt där (inkl. dig ;P), så vi borde ta oss ner ngt tycker jag! :)

men finland blir det ändå eftersom det är min fina julklapp från älsklingen! En spa kryssning! :P



Massa pussar!! <3

2009-03-12 @ 22:18:16
URL: http://desiderium84.blogg.se/
Postat av: Dittorelle

missade att svara på det andra juhe! :P

Om jag/vi kommer ner ngt i sommar, kanske vi kan åka till ullared? :P

var juh där med dig första gången haha!

Tror fan jag bara har varit där när du varit med! :D

glömmer aldrig godiset jag köpte för 80:- i butiken utanför haha! Det räckte ett bra tag! :P

Saknar tiden från skolan..

"Du ger mig bra vibrationer..........." ;) <3

2009-03-12 @ 22:54:42
URL: http://desiderium84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0