Ditt och datt

Hallå där ute. Tänkte bara skriva ett par rader så att Anton inte kan säga att jag är dålig på att blogga. För det är HAN! haha

Är hemma igen efter några dagar i Uppsala. Uppsala är bra roligt på våren och sommaren. Ser redan fram emot nästa resa dit, grilla och träffa kompisar. Mysigt! Helt underbart att det finns tåg. Annars hade jag inte kunnat åka. Inte med Filip i alla fall. När mamma körde oss till stationen i Uppsala så skrek han så pass att jag trodde att han skulle kräkas. Det är sjukt jobbigt. Men så fort han kommer ut ur bilen så är 
han världens gladaste. 

Tågresan gick jätte bra. Han somnade efter bara 20 minuter och sov hela vägen till Gbg. Jocke kom upp på tåget och mötte oss och Filip vaknade med ett ryck när han hörde Jockes röst. Sen var han så pigg så han var vaken till 22.30 och busade med sin pappa. =)

Tänkte faktiskt ta och lägga mig och se lite på tv. Somna till tvn, finns det något bättre?! Filip sover sen två timmar tillbaka och Jocke 
ska spela nåt dataspel. 

Om det är fint väder i morgon så ska jag sola lite på balkongen. Tänkte försöka få liiiite färg åtminstone. Gjorde ett försök idag att ta en promenad med vovve och vagn. Sola lite under tiden jag gick. Men Filip skrek så tillslut gav jag upp och gick hem. Han gillar inte att sitta i varken bilstolen eller vagnen. Och envis är han, den goa ungen. 

Sov gott ni som läser, äh sov gott ni andra också. =)

Kommentarer
Postat av: antevante

Hahaha, vi är nog lika dåliga båda två!! ;)

Men jag ser att du är i ett flow nu. Det brukar bli så innan man glömmer bort bloggen totalt. Så är det för mig iaf. :P

Saknar er också! :)

2009-05-05 @ 15:46:36
URL: http://iante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0