En vanlig måndag

Så var det måndag igen. Tiden går så snabbt så jag hänger inte med. Om två veckor ska jag till Uppsala igen. Ska bli riktigt roligt! Jocke kommer nog ner ett par dagar också, men han tar bilen. Jag och Filip åker tåg.

Just nu sitter jag och väntar på mail från min farbror Norbert. Han har tecknat av Danmarks kyrka, där vi hade dopet. Tror han har målat direkt i datorn. Vilket fall, bilden ska vi ha på våra tackkort som vi ska skicka ut. Kan lägga upp en bild senare. Kommer nog bli jätte fint!

Denna veckan har vi verkligen tomt schema. Ikväll ska vi nog hälsa på hos Jockes bror Jonny och hans sambo Pethra. Deras dotter Sabina är ju gudmor till Filip. Dessutom har vi inte träffat dom sen dopet.
På fredag blir en hemsk dag. Vi ska på begravning. Det är aldrig roligt. Usch. Det är Pethras mamma Eva som har gått bort. Sist vi träffade henne så käkade vi pizza och hon gullade med Filip. Nu är hon bara borta. Så overkligt och tragiskt!!
Måste hitta fina kläder att ha på begravningen, måste ordna med blommor också. 

Snart är det dags för lunch. Filip sover ännu men vaknar nog snart. 

Vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0