Flitiga jag

God dag, eller god morgon, på er stackare som läser. Idag är det lördag som ni själva vet. (eller?)

Jag har fått massa gjort och sitter här och är stolt över mig själv. Jocke åkte ut till sjön med vovve och barn. Jag tog ett ryck här hemma. Nu har vi hur fint som helst! Nu väntar jag bara på att tvätten ska bli klar så att jag kan bädda rent. Och tvätta det sista. 
Jocke är hemma igen, Filip sover och Milla solar på balkongen. Där Filip vaknar ska vi åka och handla. Ikväll kommer Frippe hit och vi ska grilla. Ååhhh vad gott det är med grillat! Vi ska köpa långa revbensspjäll. Mums! Får se om vi ser Eurovision songcontest i kväll eller om det blir nån film istället. Sverige kommer ändå inte vinna. (Anton, du får Jockes projektor om Sverige vinner... hahaha)

Igår var en sorglig dag. Vi var ju på begravning. Även om det var jätte sorgligt så var begravningen väldigt fin. En väldigt bra och personlig präst! Hon kände Eva sen tidigare och hade mycket personligt att säga om henne. 
Efter begravningen var vi helt slut allihop. Jag och Filip somnade i bilen hem. 

Efter vi ätit middag allihop och efter Filip hade badat så gick vi bort till Ralf och Liselott. Jag och Liselott gick en sväng med hundarna och karlarna slöade i soffan. Sen blev det Rockband spelande! Fan vad jag knäcker på gitarr. Jag kan köra på medium nu! Men jag är inte så bra om man jämför med Jocke...

Det var nog allt för denna gång. Tvätten blev precis klar, plikten kallar!!



Kommentarer
Postat av: antevante

Inte är vi några stackare. ;)

Haha, den där jäkla projektor alltså. ;)

2009-05-16 @ 15:37:56
URL: http://iante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0