Slottsskogen

Åh en sån mysig dag det har varit idag. Vi åkte till slottsskogen på förmiddagen. Tog med både Filip (så klart) och Milla. Vädret var kanon! Den första jag såg när vi kom dit var min kompis Erik, som bor i Varberg. Honom har jag inte träffat sen förra sommaren, så det var kul att få träffa honom! Även om det bara var en kort stund. Jag och Jocke gick vidare till Villa Belparc och åt lunch. Maten var inget vidare, tyvärr, men det var himla mysigt. Vi satt vid vattnet. 
När vi hade ätit så strosade vi runt lite och tittade på folk. Vi hade tänkt åka till Lejonet & Björnen och köpa glass men Filip var så trött och gnällig när vi väl satt oss i bilen, så vi åkte hem.

Nu är nyss inkommen från en promenad med svägerska Liselott och våra hundar. Jätte skönt väder nu på kvällen med! 
Så nu sover Filip och jag sitter här. Kollar med ena ögat på Sthlm-Arlanda. 

I morgon ska vi ha lite städdag här hemma. Ska göra fint på balkongen och sätta upp krokar i hallen, till Filips jackor. Vi måste plocka undan lite här i vardagsrummet också. Filip är helgalen i gåstolen och springer runt som en tok. Måste ta bort allt som kan vara farligt för honom att få tag på. Min lilla vilda unge. =)
Har jag tur kanske jag kan få Jocke till att följa med till Ikea. Vill ha en ryamatta att ha i vardagsrummet. Hoppas!


Hej så länge!!




Kommentarer
Postat av: Bror

Jag tror minsan att en viss person har tappat stinget på sitt bloggande ;)



2009-06-03 @ 20:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0