Tjuvlyssnat

Glömde berätta om något roligt jag hörde på tåget. Paret bakom pratade så högt så det gick inte att låta bli att lyssna. När vi åkt MAX en timme från Stockholm och är runt Örebro (?) så utspelar sig detta:

Mannen: Undrar var vi är.
Kvinnan: Ja. Här är det fint.
Mannen: Mmmm.
Kvinnan: I Halmstad bor det mycket folk.
Mannen: Mmmm.
Kvinnan: Här bor det nog mycket folk. 
Mannen: Mmmm.
Kvinnan: Ja, vi är nog i Halmstad! Ja, i Halmstad är vi nu!
Mannen: Tror du?


Haha, jag hade så svårt för att hålla mig för skratt. HUR kan man tro att man åker förbi Halmstad om man åker mellan Stockholm och Göteborg?! 



Idag regnar det, så idag blir det ingen solbränna. Suck!

Kommentarer
Postat av: antevante

Hahaha, vilka idioter det finns!

2009-05-05 @ 15:44:13
URL: http://iante.blogg.se/
Postat av: Dittorelle

ASG

va pinsamt!! :P



vet du va jag kom på precis??

I höst så har vi känt varandra i 7 ÅR!!!!

Jag höll på att få en chock haha.. :P

Puss på dig, min söta Bumbis som snart blir moster <3

2009-05-05 @ 22:32:36
URL: http://desiderium84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0