Valborg

Ja så var det valborg igår. Valborg i Uppsala är ju rätt speciellt, ALLA är ute och festar. De flesta börjar redan på morgonen. Men det gjorde inte jag. Jag gick en shopingrunda i Gränbycentrum med Filips gudfar Anton. Det var riktigt trevligt, vi åt lunch och jag köpte en massa skoj. Köpte ett par byxor, en cardigan, solglasögon och örhängen. Fick även en skinnjacka av mamma. Sååå glad!! (Och nu vet Jocke om mitt shoping äventyr... Oooops...) haha

Efter vi varit i Gränby så körde vi den fräsha och nyätna Anton till Svartbäcken där han skulle fira Valborg. Jag, mamma och Filip åkte då ner till Sunnersta och hälsade på mammas kompis Hjördis. Fikade lite och pratade en stund. Jocke, du missade Carina. =)

När vi kommit hem var det dags att börja göra sig i ordning. Vid 18.30 kom Jacob och hans kompis Victor. Vi drog iväg till Anna.L på partaj. Där var massa trevliga människor. Efter lite festande så drog jag, Jacob, Victor och Lill-Tåij (Sofia) ner till Svenssons. Det var riktigt roligt!! Har inte varit ute på nästan 1½ år så detta var behövligt. Efter några timmars dansade gick brandlarmet och vi drog oss hemmåt. Men jag fick aldrig reda på om det brann eller om det var falsklarm. Kände dock ingen brandrök så det var nog inget allvarligt.

Idag då... Idag är jag rätt trött. Har mest tagit det lugnt. Legat i solen, varit ute med Filip och grillat. Gott!!
Filip sover och jag väntar på att det ska bli läggdax för mig med. I morgon ska vi till mommi och hälsa på. Vi ska nog till Åking också.

Hoppas ni har haft en rolig valborg!!




Kommentarer
Postat av: antevante

Hahahaha, (Du förstår nog vad jag menar) ;)

2009-05-02 @ 15:21:35
URL: http://iante.blogg.se/
Postat av: Anna

jag förstår.... :) haha

2009-05-02 @ 19:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0