Jag är inte så bra på det här!

Vilken periodare jag är. Det är inte min starka sida, det där med att blogga. Oftast går tiden åt, åt en massa annat.
Det har hänt rätt mycket sen jag skrev sist.

Filip har fyllt ett (1) år!! Stora killen. Det är inte klokt! Vi hade kalas både hemma och i Uppsala. Han fick sjukt mycket fina presenter. (Tack alla!!) Filip går och springer hela tiden nu. Tänk så dom lär sig, dom små.

Dagen till ära hade Filip på sig sin nya IFK tröja. IFK mötte ju råttorna AIK i en guldstrid. (Som AIK tyvärr vann...) Men det ska vi inte nämna för högt, det svider fortfarande i Jockes blåvita hjärta.

I förrgår blev jag vaccinerad mot gris-influensan. Så nu ska jag väl slippa bli svinigare än vad jag är. (humor!)
Grannen har legat sjuk i svinisen en vecka, så den smyger runt här i Eklanda. Hoppas bara Jocke får vaccineras snart, och att regeringen beslutar att barn som inte är i riskgruppen får vaccineras också. Vill inte att Filip ska bli smittad!
Kan tillägga att jag inte haft ont, inte haft feber eller frossa, som alla pratat om att man får. Jag har ett litet blåmärke, varken mer eller mindre.

I morgon är det farsdag. Jockes andra farsdag sen Filip föddes. Får väl åka och köpa en flanellskjorta eller nåt sånt till honom. Och ett kort så klart. Sen ska han få sovmorgon i morgon. Och en goood frukost/brunch.
Så som han jobbar och sliter så har han gjort sig förtjänt av det.

Ska inte lova att jag bloggar snart igen, kan dock lova att jag ska försöka!

ha det bra, alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0