Jag vill ha!

Mycket jag vill ha... Men först och främst vill jag ha en ny vagn till Filip. Åtminstone en smidigare. Våran, med små svängbara hjul, är hopplös i skogen. Och jag är trött på det nu.
Hade först bestämt mig för en Urban Jungle, men ca 7000 i sverige vägrar jag lägga. Så kom lösningen! Jockes kollega är i Usa, där kostar dom hälften! Men... Dom levereras i mitten på dec, han åker hem nästa vecka. Det sög ju...

Så nu ger jag upp det. Har hittat en emmaljunga på blocket för 400. Den blir nog bra! Men med min tur så är den väl såld. Om inte så tänker jag åka och kolla iaf. Vi spar ju lite slantar då också.

För vårat dilemma är att vi behöver en vagn som är rätt liten, då våran hall är MINIMAL. Plus att den behöver rätt bra liggläge då Filip ska sova i vagnen hos dagmamman.

Vi får se var detta bär... Den som lever får se! I morgon åker vi till Uppsala!! Yaaaay! Så ikväll blir det till att packa ner massa saker och tömma vår bokhylla samt vitrinskåp... Det ska mamma ha.


Dags för ett varmt bad.

Kommentarer
Postat av: pernilla

Urban är särklass den bästa!!

2009-11-26 @ 10:58:43
URL: http://www.pillansandelin.blogspot.com
Postat av: Mickan

haha.. det KAN faktiskt hända :/ Har dock haft mensen som den skulle, men ska ändå göra ett test för säkerhets skull. tyckte faktiskt att den var lite kortare än vanligt..:O

2009-12-07 @ 17:52:59
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0