Inte fel, men inte rätt heller!

Idag vaknade Filip halv sju. Rätt okej med tanke på hur rubbade hans tider blev igår. Han somnade strax efter jönköping och sov sen resterande 35 mil till Uppsala. Jätte skönt!! Sån förändring. När vi kom fram så blev han så klart jätte pigg och lekte ett bra tag med mormor.

I morse efter frukost och promenad så åkte jag och Filip till min farmor. (Mommi) Där åt vi lunch och sen kom mamma dit efter jobbet vid 15 tiden. Då drog jag iväg till frissan... Blev inte riiiiktigt som jag hade tänkt mig och jag ska tillbaks i morgon och fixa till det. Puh...
Det är iaf klippt nu så att jag kan spara ut det igen. Känns skönt!

I morrn ska jag träffa Anna.L. Först ska vi till mommi på morgonen, jag ska vara hos frissan vid 9 tiden och vi åker till mommi efter det. Ska träffa Anna.L vid lunchtid så Filip får sova middag hos mommi först.

Snart vankas det middag. Är riktigt hungrig. Hoppas ni som läser har ätit något riktigt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0